Komora odmítá daň ze slazených nápojů, obezitu nevyřeší. MF nyní daň nechystá
06.09.2024 | ČTK
Zavedení daně ze slazených nápojů podle Potravinářské komory (PK ČR) problémy s obezitou nevyřeší, spotřeba minerálních vod a nealkoholických nápojů v Česku klesá dlouhodobě. Ke stejnému závěru dospěla analýza Institutu liberálních studií, podle které se na celkovém energetickém denním příjmu přidané cukry z limonád podílejí z 3,59 procenta u dospívajících a 1,48 procenta u dospělých.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Potravinářství
- Poslala vzorek do Británie a pak se nestačila divit. Odešla z korporátu a prorazila mezi světovou špičku (11.06.2026)
- Výrobce oříšků Alika loni zvýšil tržby a plánuje pořídit novou pražicí linku (11.06.2026)
- Studie Greenpeace odhalila mikroplasty v dětské výživě prodávané v plastových kapsičkách (11.06.2026)
- Symbol Západu se stal fenoménem. Coca-Cola se v Česku vyrábí už 55 let (10.06.2026)
- Až o polovinu levněji. Redaktoři vyrazili na jahody do Polska (10.06.2026)
- Nejde o datum na obalu. Vědkyně popsala, jaké jídlo nejspíš vyhazujete zbytečně brzy (10.06.2026)
- Plechovky a nealko: Nová strategie velkých vinařství, jak oslovit moderní spotřebitele (09.06.2026)
- FOTO: Trus hlodavců i u rohlíků. Inspekce zavřela večerku v Chocni (09.06.2026)
- Potravinářské firmě Zeelandia z Táborska loni klesl zisk na 112 milionů Kč (09.06.2026)
- Pec v garáži či mouka v kanceláři: jak vzniklo brněnské pekařské impérium (09.06.2026)

Tweet



