Biopotraviny jsou podle studie jen o málo zdravější než ty běžné
04.09.2012 | ČTK
Biopotraviny jsou podle nové studie americké Stanfordovy univerzity jen o málo zdravější než ty, které se jako bio označovat nemohou. Bioprodukty nicméně podle vědců snižují riziko konzumace pesticidů. Vědeckou zprávu dnes zveřejnil odborný žurnál Annals of Internal Medicine.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Ekologie
- Povodí Moravy eviduje 12 úhynů ryb kvůli nedostatku kyslíku, nejvíce za roky (14.08.2026)
- V Lednici vznikly ukázkové záhony s původními druhy rostlin, představují bohatství místní květeny (13.08.2026)
- Motýli se kvůli změně klimatu i intenzivnímu zemědělství přesouvají (12.08.2026)
- Češi odevzdali o 50 tisíc tun vysloužilé elektroniky víc loni. Ve sběru elektroodpadu Česko stále patří k evropské špičce (12.08.2026)
- Automatizovaný monitoring biodiverzity: Revoluce ve sledování přírody? (10.08.2026)
- Sokolí rekord: V Jeseníkách vyvedli 46 mláďat (07.08.2026)
- Tradiční záhumenky udržují ptáky v zemědělské krajině, ukázala studie (06.08.2026)
- Ostrava bojuje s bolševníkem. Invazní rostlina, jež leptá kůži, zaplavuje část města (06.08.2026)
- Invazní druhy ohrožují globální Jih výrazně více, než se dosud předpokládalo (05.08.2026)
- Nová pravidla pro obaly startují. Firmy varují před chaosem i zdražováním (05.08.2026)

Tweet



